Rinkun klubimatka Belekiin

Golf on helppoa ja kivaa!

Rinkun kevätmatka suuntautui Belekiin upeaan Titanic hotelliin ja uusille Cullinan Links Golf Aspendos ja Olympos-kentille 31.3.-7.4.2024, matkaan lähti 14 rinkkulaista.

​​​​​​​Sunnuntai 31.3.2024 Helsinki - Antalaya

Matka oli OnGolfin järjestämä ja matkanjohtajana toimi Ari Vepsä. Lähdimme matkaan pääsiäissunnuntaina 31.3.2023 SunExpressin suoralla lennolla Helsingistä Antalayaan. Matka sujui hyvin ja saavuimme illalla viiden tähden all inclusive Titanic hotelliin. Hotelliin kirjautumisen jälkeen kerkesimme vielä syömään iltapalaa ennen iltatoimia ja valmistautumista seuraavan päivän golfkierrokseen.

​​​​​​​Maanantai 1.4.2024 Cullinan Aspendos Course

Team ERG Cullinan golfklubilla

​​​​​​​Aamupalan jälkeen suuntasimme shuttle-kuljetuksella hotellin vieressä sijaitsevalle Cullinan golfklubille. Range- ja puttiharjoitusten jälkeen kokoonnuimme klubin terassille nauttimaan vielä virvokkeet ennen golfkierrosta. Saimme myös nauttia auringosta ja +25 C lämmöstä.

Pelasimme ensimmäisenä pelipäivänä Cullinan Aspendos-kentän ja pelimuotona oli pistebogey. Parhaan tuloksen pelasi Laura Molnár 37 pb, toiseksi tuli Raila Soininen 34 pb ja kolmanneksi Tuire Nousianen 34 pb, heidät palkittiin OnGolfin palkinnoilla.

Illalla kävimme yhdessä syömässä hotellin buffee-ravintolassa ja sen jälkeen oli vapaata illan viettoa.

Tiistai 2.4.2024 Cullinan Olympos Links

Henu pelasi scr 69 (-2) ja voitti hcp-kisan tuloksella 72 (+1)

​​​​​​​Toisena pelipäivänä pelasimme Cullinan Olympos Links-kentän, mikä on hieman pidempi kuin Aspendos-kenttä. Pelimuotona oli henkilökohtainen tasoituksellinen lyöntipeli ja sivupelinä best ball.

Henrik Lahti vei voiton tuloksella 72 (+1), toiseksi tuli Laura Molnár 72 (+1) ja kolmanneksi Virve Rosti 74 (+3)
Best ball-kisan voitti joukkue Minttu, Virve, Laura T ja Joni tuloksella 59 (-12). Parhaan scratch-tuloksen pelasi Henu 69 (-2).

Titanic buffee-ravintola

Iltaisin kokoonnuimme yhteiselle illalliselle.
​​​​​​​

Keskiviikko 3.4.2024 Robinson Nobilis

Nobilis Robinson klubitalo

Pelasimme matkaan kuulumattoman lisäkierroksen Nobilis Robinson-kentällä. Pelaamaan lähti 9 rinkkulaista ja muut jäivät hotellin uima-altaille ja rannalle viettämään vapaapäivää.

Pelasimme tasoituksellisen lyöntipelin ja sivupelinä best ball.

Voiton vei Henrik Lahti tuloksella 75 (+3), toiseksi samalla tuloksella Virpi Vuorinen 75 (+3) ja kolmanneksi Ari Vepsä 78 (+6)

Joukkuekisan voiton vei Raila, Sami ja Vippe tuloksella 65 (-7).

Illalla pelattiin korttia Lounge Barin terassilla, Shanghai!

​​​​​​​Torstai 4.4.2024 Cullinan Aspendos

Jonna vei voiton tuloksella 71 (par)

Torstaina pelasimme uudelleen Cullinan Aspendos-kentän.

Jonna Soininen vei voiton tuloksella 71 (par), toiseksi tuli Laura Molnár 72 (+1) ja kolmanneksi Ari Vepsä 72 (+1).

Joukkuekisan best ball-voiton vei Minttu, Virve, Laura M ja Laura T tuloksella 57 (-14).

Klubilla nautittiin jälleen pelin jälkeen maittavat ruuat ja klubin Steak Filet on yksi parhaimmista annoksista!

Iltagolfia Cullinan Aspendos

Illalla Joni ja Henu lähtivät toiselle kierrokselle pelaten kentän iltavalaistuksessa.
​​​​​​​

Perjantai 5.4.2024 Cullinan Olympos

Joni ja Arja voittivat scramblen tuloksella 61 (-10)

Perjantaina pelasimme toistamiseen Cullinan Olympos kentän ja pelasimme scramblea kahden hengen joukkueilla. Arvoimme joukkueparit edellisenä päivänä illallisella.

Voiton veivät Arja & Joni tuloksella 61 (-10), toiseksi tuli Virve & Henu 65 (-6) ja kolmanneksi Raila & Jonna 65 (-6).
Palkinnot OnGolf-tuotteita, kuten muinakin pelipäivinä.

Illallisen nautimme Italialaisessa alá carte-ravintolassa Pascarella.

Lauantai 6.4.2024 Lykia Links Golf Club

Lykia Links Golf klub

Lauantaina vierailimme Lykia Links Golf Clubilla. Kenttä poikkesi aiemmin pelatuista Links-muodoillaan ja puuttomuudellaan. Kenttä oli myös pitkä, takatiiltä 6924 metriä ja keltaiseltakin 6321 metriä. Meren rannassa puhaltanut tuuli toi lisähaasteita peliin.

Ukkonen keskeytti yllättäen pelin ja vain osa kerkesi pelaamaan kierroksen loppuun asti. Voitto oli silti selvä, Virve vei voiton tuloksella 74 (+1). Pelin jälkeen Virve otti syyn niskoilleen teemalla ”Vaik sata salamaa iskee tulta ja koko elämä räjähtää”

Sunnuntai 7.4.2024 Antalaya - Helsinki

Sunnuntaina oli enää jäljellä aamupala ja bussi nouti meidän hotellilta klo 8 lentokentälle. Paluumatkalle lähdettiin Antalayan lentokentältä SunExpressillä klo 11 ja Helsinkiin saavuimme vastatuulessa hieman myöhässä noin klo 16 ja matkatavaratkin tulivat perille.

Oikein onnistunut golfmatka Belekin kesäkeleihin, saimme joka päivä nauttia + 25 C aurinkoisista pelikeleistä erinomaisessa kunnossa olevilla golfkentillä. Hotellin all inclusive toimi myös Cullinan golfklubilla ja kentällä. Myös SPA-alueiden käyttö sisältyi hintaan. Hieno viikkovalinta golfmatkalle, kun Suomessa vallitsi koko viikon takatalvi.

Mr Ari-Papa

Oli upea viikko kesäkeleissä ja aivan mahtava peliporukka!

Päätösillallisella minut nimettiin matkanjohtaja Mr Ari-Papaksi ja sain myös hienon matkanjohtajan hatun.